مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-02سياسي

اجرای برنامه های کاروان قرآنی نور اربعین در مواکب 


پس از ورود قاریان ممتاز و موشحین اعزامی از ایران به نجف اعضای کاروان قرآنی نور اربعین به اجرای برنامه در مواکب و محل های تجمع زائران پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پس از ورود قاریان ممتاز و موشحین اعزامی از جمهوری اسلامی ایران به فرودگاه نجف و زیارت مرقد مطهر مولا امیرالمومنین (ع) اعضای کاروان قرآنی نور اربعین به اجرای برنامه در مواکب و محل های تجمع زائران پرداختند.

در اولین برنامه، جواد سلیمانی، قاری بین المللی از استان خراسان، در بقعه صافی صفا هیئت رزمندگان اسلام به تلاوت قرآن و اذان پرداخت.

محسن قاسمی، قاری بین المللی از تهران میهمان حسینیه آیت الله شاهرودی (اوقاف و امور خیریه آستانه اشرفیه) شد و با تلاوت آیات نورانی قرآن فضای حسینیه رنگ و بوی قرآنی گرفت.

حمیدرضا احمدی وفا، قاری نام آشنا و بین المللی کشورمان و محسن حسین خو، قاری ممتاز از خراسان جنوبی در موکب فاطمه الزهرا (س) به اجرای تلاوت قرآن پرداخت که این مراسم به صورت زنده از شبکه قرآن سیما پخش شد.

مسعود خاتمی و قاسم مقدمی از دیگر قاریان کاروان قرآنی نور در عمود 1222 که محل استقرار شبکه قرآن نیز هست، تلاوت کردند.

حامد علیزاده، قاری خوش خوان و بین المللی ایران نیز در نمایشگاه روایان فتح موکب الشهدای اوقاف اصفهان (زینبیه) به تلاوت قرآن پرداخت که مورد استقبال حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های کاروان قرآنی نور اربعین در مواکب 

اجرای برنامه های کاروان قرآنی نور اربعین در مواکب